Σε άρθρο μου σε αυτή την εφημερίδα, με θέμα την ισότητα γυναικών και ανδρών («ΤΑ ΝΕΑ», 28 Ιουλίου 2021), υποστήριξα, μεταξύ άλλων, ότι ανάμεσα στους «μύθους» που θα πρέπει να καταρριφθούν είναι πως τα κορίτσια υστερούν σε επιδόσεις, σε σχέση με τα αγόρια, στις θετικές επιστήμες και τα Μαθηματικά. Δεν θα επιχειρήσω εδώ μια κοινωνιολογική και πολιτική ανάλυση που να εξηγεί το γιατί υπήρχε μια τέτοια, ευρέως διαδεδομένη, άποψη στο παρελθόν στην κοινωνία μας. Κοιτάζοντας προς το μέλλον, θα τονίσω τη διδακτική/παιδαγωγική λειτουργία κάθε παραδείγματος που αποδεικνύει ότι, σήμερα, όλο και περισσότερες Ελληνίδες βρίσκονται στην πρωτοπορία της έρευνας στις θετικές επιστήμες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ