Μπορεί στην Ελλάδα, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη να είναι, ακόμα, μια σχετικά καινούργια ορολογία, στην Ευρώπη όμως η επιχειρηματική ευθύνη έχει επεκταθεί σε όλες τις εκφάνσεις της παραγωγικής δράσης, ανεξάρτητα από το μέγεθος, το προϊόν ή την υπηρεσία που παράγεται. Τα νέα δεδομένα της πανδημίας, τόσο σε επίπεδο κοινωνίας αλλά και οικονομίας, δίνουν ίσως ένα ακόμα κίνητρο για την πολύ μικρή, μικρή ή και μεσαία επιχείρηση να σκεφτεί έξυπνα και να αξιοποιήσει τα οφέλη της εταιρικής ευθύνης, ώστε να δομήσει ένα πιο ισχυρό και πιστό πελατολόγιο. Ειδικότερα στην παρούσα περίοδο λειτουργεί στον καταναλωτή πολύ έντονα η λογική της επιβράβευσης απέναντι στις επιχειρήσεις που λειτουργούν υπεύθυνα. Πάντα ένα αγοραστικό κοινό, σε περιόδους κρίσης, προτιμά να απευθύνεται σε επιχειρήσεις με κοινωνικό αποτύπωμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ