Οι λεπτές σιλουέτες του προσελκύουν πλήθη. Αυτό το καλοκαίρι από το Μονακό έως το Παρίσι τα γλυπτά του Ελβετού Αλμπέρτο Τζιακομέτι εκτίθενται στα πιο έγκυρα καλλιτεχνικά ιδρύματα της Γαλλίας. Ωστόσο κατά τη διάρκεια της ζωής του δεν ήταν πάντα αποδεκτός. Για τα μουσεία που παρέμειναν κλειστά πάνω από 8 μήνες λόγω πανδημίας ή έκθεση έργων Τζιακομέτι σημαίνει αναθέρμανση των πωλήσεων εισιτήριων, αφού πάντα τα έργα του γεμίζουν τα μουσεία με επισκέπτες: 450.000 το 2008 στο Κέντρο Πομπιντού, 330.327 δέκα χρόνια αργότερα στο Γκούγκενχαϊμ του Μπιλμπάο. Ακόμα και το Ινστιτούτο Τζιακομέτι ένα Αρ Ντεκό σκηνικό στο 14ο Διαμέρισμα του Παρισιού, όπου βρισκόταν το στούντιό του, προσελκύει πολύ κόσμο. Σύμφωνα με τον Κριστιάν Αλαντέτ, καλλιτεχνικό διευθυντή του Ινστιτούτου Giacometti, τα είκοσι τρία τετραγωνικά μέτρα του παριζιάνικου στούντιο, το οποίο δεν εγκατέλειψε ποτέ, απέκτησαν νόημα στην πρόσφατη εμπειρία εγκλεισμού. Και ο τρόπος του να εξάγει τον εαυτό του μεταφορικά, μέσω της τέχνης του, τον καθιστά σύμβολο της ανθεκτικότητας. Ο Τζιακομέτι, αυτός ο σπουδαίος κλασικός, τώρα θεωρείται «σύγχρονος», ταιριάζοντας με όλες τις αγωνίες και τις αβεβαιότητές μας, θα επισημάνει η γαλλική «Le Monde».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ