Ενας υπουργός έσπευσε να τιτιβίσει «κρίμα» στο άκουσμα της είδησης. Η σοσιαλμιντιακή οργή φούντωσε για τον 23χρονο τενίστα που έδειξε την αναμενόμενη για την ηλικία του αδιαφορία στον εμβολιασμό, ενώ λίγους μήνες πριν είχε προσφέρει το προσωπικό του brand στην επικοινωνιακή καμπάνια της κυβέρνησης για την υπεύθυνη τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοϊού. Οι ρομαντικοί εξεμάνησαν με την ασυνέπειά του. Οι αντιπολιτευόμενοι χλεύασαν τις δυνατότητες κάστινγκ των κυβερνητικών. Οι μυημένοι στο παιχνίδι του μάρκετινγκ ανησύχησαν για την επιρροή του στους εικοσάρηδες που δεν έχουν κλείσει ακόμη ραντεβού σε εμβολιαστικό κέντρο. Ο στενοχωρημένος υπουργός αποφάνθηκε την επόμενη μέρα ότι ίσως «πάρει κόσμο στον λαιμό του». Τι κι αν δεν είναι ο μοναδικός που διαφήμισε ένα προϊόν που δεν πολυπιστεύει; Στο Ηνωμένο Βασίλειο από την πρώτη κιόλας καραντίνα η βρετανική κυβέρνηση είχε καταφύγει στη βοήθεια των influencers προκειμένου να πείσει τις νεότερες γενιές να ακολουθούν τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ