Η ταινία «Μπέκετ» (Beckett) βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των ελλήνων συνδρομητών στην πλατφόρμα του Netflix. Λογικό. Πρόκειται για μια αγγλόφωνη παραγωγή με έντονο ελληνικό στοιχείο, ακριβέστερα η ταινία είναι εξ ολοκλήρου γυρισμένη στην Ελλάδα. Ηταν γι’ αυτό τον λόγο, άλλωστε, ήδη πολυδιαφημισμένη στη χώρα μας και το καστ – με τον ανερχόμενο Τζον Ντέιβιντ Γουάσινγκτον και την βραβευμένη με Οσκαρ, Αλίσια Βικάντερ – ίσως προσεγγίσει και το παγκόσμιο κοινό. Συνεπώς, η ταινία θα μπορούσε να αποτελέσει και ένα όπλο προβολής για την Ελλάδα σε μια περίοδο που η θετική εικόνα της αναδεικνύεται σε θέμα ζωτικής σημασίας. Ως προς την υπόθεση, πρόκειται για μια περιπέτεια καταδίωξης που δεν καθηλώνει, ένα ανθρωποκυνηγητό με πολιτικό υπόβαθρο, που δεν αποτελεί βέβαια κινηματογραφική πρωτοτυπία. Τα υπόλοιπα, για τον ρυθμό, την ένταση, την απόδοση των ρόλων και τα κινηματογραφικά ευρήματα, ο λόγος ανήκει στους σινεκριτικούς. Με τους τίτλους τέλους, ωστόσο, στο μυαλό κάθε θεατή, τουλάχιστον στα μέρη μας, το ερώτημα που αναζητεί απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο η εικόνα που εκπέμπεται για την Ελλάδα είναι η εικόνα μιας χώρας που έχει θέση στον δυτικό κόσμο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ