Για χρόνια, στην επικράτεια του streaming, υπήρχε ένας μόνο βασιλιάς: το Netflix. H πλατφόρμα που καθιέρωσε τη συνείδηση της παρακολούθησης μέσω Διαδικτύου πρωτότυπου περιεχομένου υψηλών προδιαγραφών με συνδρομή, είχε την πρωτοκαθεδρία στον χώρο. Τους τελευταίους 18 μήνες, ωστόσο, η επέκταση της ψηφιακής τηλεόρασης και η είσοδος νέων παικτών στην αγορά, είτε με δυναμικές καταβολές από παραδοσιακά δίκτυα (Disney, WarnerMedia, Comcast) είτε με τεχνολογικές φιλοδοξίες (Apple), ενέτεινε τον ανταγωνισμό και απειλεί να ρίξει το Netflix από τον θρόνο του. Η πανδημία και η στροφή του κοινού προς νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας συνέβαλαν στο να αυξηθεί σημαντικά η πίεση που νιώθει η νούμερο 1 πλατφόρμα. Πόσο κοντά, όμως, βρισκόμαστε στην αλλαγή φρουράς στην κορυφή του streaming; Στον ψηφιακό πόλεμο της βιομηχανίας ψυχαγωγίας, ποιος άραγε κερδίζει; Για να το δούμε, πάμε με την ανάλυση του περιοδικού «New York Magazine» να ρίξουμε μια ματιά στις επιδόσεις των επτά μεγαλύτερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται αυτήν τη στιγμή στον χώρο και διατηρούν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ