Τι θα σκέφτηκαν όσοι παρακολούθησαν την πρόσφατη περιπέτεια του σκηνοθέτη με το Instagram, το οποίο αφαίρεσε αρχικά την αφίσα της νέας ταινίας του – έδειχνε μια θηλή να στάζει γάλα -, για να ζητήσει τελικά συγγνώμη; Οτι ο Αλμοδόβαρ γεννάει την πρόκληση, ακόμη κι αν δεν το θέλει. Με τον ίδιο τρόπο, δεν γυρίζει ποτέ ταινίες αν πρώτα δεν τις έχει νιώσει. Η καρδιά του είναι το όπλο του, εκείνο με το οποίο πάντα «πυροβολεί» και σχεδόν πάντα πετυχαίνει τον στόχο του που δεν είναι άλλος από την καρδιά των θεατών. Στα 71 του (25 Σεπτεμβρίου 1949), το δαιμόνιο παιδί (πάντα παιδί) της Λα Μάντσα μα και ο πιο δημοφιλής σκηνοθέτης της Ισπανίας από την εποχή του Λουίς Μπουνιουέλ ξαναχτυπά με το «Madres paralelas» (αυτολεξεί μετάφραση «Παράλληλες μητέρες»), ένα μελόδραμα που θα σηκώσει την αυλαία του προσεχούς κινηματογραφικού Φεστιβάλ της Βενετίας (1-11 Σεπτεμβρίου). Αγορασμένη φυσικά στην Ελλάδα (Οdeon), η ταινία που εστιάζει στην παράλληλη ζωή τριών μητέρων, τις οποίες υποδύονται η Πενέλοπε Κρουθ, η Αϊτάνα Σάντσες Γκιχόν και η Μιλένα Σμιτ, αναμένεται να γίνει μία από τις μεγάλες καλλιτεχνικές – εμπορικές επιτυχίες της νέας χειμερινής σεζόν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ