«Μη μου μιλάτε για την ταινία του Χάθαγουεϊ!». Ετσι αντέδρασε ο σκηνοθέτης Μπαρμπέτ Σρεντέρ όταν στις Κάννες, το 1995, τον ρώτησα για την ταινία του Χένρι Χάθαγουεϊ «Το φιλί του θανάτου» (1947), την οποία ο πρώτος παρουσίαζε ανακατασκευασμένη. Η αντίδρασή του στην ερώτησή μου με έκανε να αντιληφθώ ότι οι σκηνοθέτες απεχθάνονται τη λέξη «ριμέικ» (remake). Κυρίως όταν αφορά δική τους ταινία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ