O εμπλουτισμός με νέα ηλεκτρικά και plug-in μοντέλα, η συνεχής αναβάθμιση με νέες εκδόσεις και ισχυρότερες αυτονομίες που «σβήνουν» το μεγάλο μειονέκτημα της περιορισμένης «αντοχής» των μπαταριών και η ενίσχυση των δημόσιων ταχυφορτιστών αποτελούν τις αιτίες που το δεύτερο τρίμηνο του 2021 οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών αυτοκινήτων συνέχισαν την ανοδική τους πορεία στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με την ACEA (Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερδιπλασίασαν το μερίδιό τους (από 3,5% το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε 7,5%), ενώ τα plug-in υβριδικά καταλαμβάνουν πλέον μερίδιο που ανέρχεται στο 8,4%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις μοντέλων με καύσιμο τη βενζίνη ή και το ντίζελ να απομειωθούν και να αποτελούν πλέον το 62,2%. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ντίζελ συρρικνώθηκαν στο 20% από 30% που ήταν πριν από λίγους μήνες, ενώ 10 ποσοστιαίες μονάδες έχασαν και τα μοντέλα βενζίνης (από 51% στο 41%).
Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2021 πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ευρώπη 210.000 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τη Γερμανία και την Ισπανία να έχουν τη μερίδα του λέοντος. Αυξημένη είναι και η αγορά των plug-in υβριδικών οχημάτων με 235.730 μονάδες, ενώ η αγορά των μοντέλων με φυσικό αέριο είχε αύξηση που άγγιξε το 41,8%, πάντα κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.