Μετά τον πόλεμο του Βιετνάμ στην αμερικανική φιλοσοφία υπήρξε μια επιστροφή στη συζήτηση γύρω από τον «δίκαιο πόλεμο». Ο λόγος γι’ αυτή την επιστροφή σε μια έννοια που ανάγεται στον Αυγουστίνο και τον τρόπο που ενέταξε τη δυνατότητα του δίκαιου πολέμου στο ρεπερτόριο των πρακτικών των χριστιανών (σε ρήξη με όσους επέμεναν ότι δεν μπορεί να υπάρξει μια χριστιανική τοποθέτηση υπέρ του πολέμου) και έκτοτε παρέμεινε ως δικαιολογία πλείστων πολέμων ήταν προφανής: χρειαζόταν μετά την τραυματική εμπειρία του πολέμου στο Βιετνάμ να επαναπροσδιοριστεί η έννοια της δίκαιης καταφυγής στην πολεμική βία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ