Ο αριθμός των αριστούχων σε όλα τα Επιστημονικά Πεδία αυξήθηκε σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά και γενικά οι βαθμολογίες στα υψηλά βαθμολογικά κλιμάκια ήταν καλύτερες. Η αύξηση αυτή δεν οφείλεται βέβαια στην καλυτέρευση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που φυσικά θα μας χαροποιούσε όλους, αλλά σε άλλους συγκυριακούς παράγοντες. Ο πρώτος και σημαντικότερος παράγοντας είναι τα θέματα που δόθηκαν στις εξετάσεις και είναι σαφώς ευκολότερα από τα περσινά με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερες επιδόσεις. Ο δεύτερος παράγοντας είναι το αναγκαστικό κλείσιμο στο σπίτι επειδή τα παιδιά απείχαν από τα Λύκειά τους και οι έξοδοι από το σπίτι τους ήταν περιορισμένες λόγω της πανδημίας. Οι καλοί μαθητές εκμεταλλεύτηκαν σε μεγάλο βαθμό το γεγονός αυτό και αφιέρωσαν περισσότερο χρόνο για μελέτη. Δυστυχώς οι υποψήφιοι που κινούνται σε χαμηλά βαθμολογικά κλιμάκια, όχι φυσικά όλοι γιατί υπάρχουν και αυτοί που προσπάθησαν αλλά ατύχησαν, δεν εκμεταλλεύτηκαν τον περισσότερο χρόνο που είχαν για να μελετήσουν περισσότερο. Αν δεν είχαν επανέλθει οι συντελεστές βαρύτητας και ήταν όλα τα μαθήματα ισοδύναμα, όπως πέρυσι, οι βαθμολογίες θα ήταν ακόμα υψηλότερες γιατί οι συντελεστές βαρύτητας αφορούν τα δύο μαθήματα κάθε πεδίου που κατά κανόνα είναι και δυσκολότερα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ