Οταν η εκδοτική εταιρεία Target Publishing μείωσε τους μισθούς των εργαζομένων μετά το πρώτο λοκντάουν πέρυσι, η επιχείρηση ήξερε πως έπρεπε να κάνει μια θετική κίνηση προς το προσωπικό της. Και έτσι καθιέρωσε την εργάσιμη εβδομάδα τεσσάρων ημερών. «Αισθάνθηκα καλύτερα που μπόρεσα να ανταποδώσω τις θυσίες που έκαναν», λέει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Ντέιβιντ Καν. «Τα οφέλη είναι μεγάλα για όλους». Αντιμέτωπος με πτώση των διαφημίσεων και αρκετά σχέδια που ακυρώθηκαν, ο Καν είχε μειώσει τους μισθούς των εργαζομένων του κατά 20%. Ομως η αλλαγή στην τετραήμερη εργασία έφερε αμέσως οφέλη στην εταιρεία. Ο Καν περιγράφει πόσο εντυπωσιάστηκε από την παραγωγικότητα του προσωπικού του. Ετσι τον Ιούλιο, όταν η κατάσταση βελτιώθηκε, μπόρεσε και επανέφερε στα αρχικά επίπεδα τους μισθούς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ