Πώς έγινε και η Αρχιτεκτονική Ξάνθης έμεινε φέτος χωρίς κανένα εισακτέο; Και πώς εξηγούνται τα άδεια αμφιθέατρα σε σχολές που άλλοτε είχαν πλήθος υποψηφίων όπως η Νοσηλευτική Διδυμοτείχου; Πώς άλλα τμήματα έμειναν με έναν ή δύο εισακτέους; Η εξήγηση είναι απλή και η ευθύνη μοιράζεται: Από τη μια, εφαρμόστηκε ένα πολύπλοκο εξεταστικό σύστημα που απαιτούσε τρεις διαφορετικές Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής για τα τμήματα που είχαν ειδικά μαθήματα (όπως οι Αρχιτεκτονικές) και από την άλλη, τα ίδια τα ΑΕΙ επέλεξαν σε πολλές περιπτώσεις υψηλούς συντελεστές για να διαφοροποιηθούν και να δημιουργήσουν τεχνητά «εντυπώσεις» (επιδιώκοντας έτσι να μειώσουν και τους εισακτέους τους), καταλήγοντας όμως να  μείνουν χωρίς πρωτοετείς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ