Ως εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον όμιλο και τους μετόχους του χαρακτήρισε την ανάληψη της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εντάσσει στο διαρκώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεών του τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας κι έναν από τους μεγαλύτερους σε ευρωπαϊκό επίπεδο, συνολικού μήκους 883 χλμ. Υπενθυμίζεται ότι η ένωση προσώπων ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (75%) -EGIS PROJECTS S.A. (25%) ανακηρύχθηκε πρόσφατα από το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ως προτιμητέος επενδυτής για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της, για χρονική περίοδο 35 ετών. Η δεσμευτική προσφορά ανήλθε σε 1.496.100.000  ευρώ. Το συνολικό χαρτοφυλάκιο αυτοκινητοδρόμων του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα ξεπερνά πλέον τα 1.500 χλμ. Με τη συμμετοχή της με ποσοστό 75% στο σχήμα παραχώρησης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα ενοποιεί το σύνολο των εσόδων της παραχώρησης, τα οποία με βάση το χρηματοοικονομικό μοντέλο υπολογίζονται σε περίπου 11,3 δισ. ευρώ στη διάρκεια της παραχώρησης.

ΥΠΟΔΟΜΕΣ. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης σχολιάζοντας την παραπάνω εξέλιξη εξέφρασε τον ενθουσιασμό και την υπερηφάνεια του ομίλου για την ανάδειξή του ως προτιμητέου επενδυτή για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και τόνισε πως «πρόκειται για μία πολύ μεγάλη επιτυχία του Ομίλου μας, με πολλαπλά και σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό μας, τους μετόχους μας και την ελληνική οικονομία». Υπογράμμισε επίσης πως με την προσθήκη της Εγνατίας Οδού στο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων του ομίλου, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθίσταται κυρίαρχη δύναμη στην Ελλάδα και πλέον σημαντική δύναμη και στην Ευρώπη στον τομέα των υποδομών – παραχωρήσεων, ανοίγοντας νέες προοπτικές για το μέλλον μας ενώ ταυτόχρονα αποδεικνύει έμπρακτα για μία ακόμα φορά «την εμπιστοσύνη μας στην ελληνική οικονομία, αλλά και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου μας και του ελληνικού τεχνικού κόσμου γενικότερα». Να σημειωθεί πως η ΤΕΡΝΑ θα αναλάβει το σύνολο των νέων έργων υποδομής που προβλέπει η σύμβαση (υπολογίζονται σε περίπου 720 εκατ. ευρώ κατά την πρώτη πενταετία μελετών – κατασκευής) και υπολογίζεται ότι το ανωτέρω τεχνικό αντικείμενο αντιστοιχεί συνολικά σε περίπου 3 δισ. ευρώ στη διάρκεια της παραχώρησης.