Οι κακεντρεχείς της πολιτικής αγοράς, βέβαια, θυμίζουν πως η ιδέα των αριστερών δεν είναι πρωτότυπη. Το ΚΙΝΑΛ είχε αρχίσει ήδη από τα τέλη Ιουλίου μια εκστρατεία με ραδιοφωνικά σποτ, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερωτικά φυλλάδια – και την είχε αρχίσει για να «συμπληρώσει την κυβερνητική που δεν απέδωσε». Εχει, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ λόγο να ελπίζει ότι τα δικά του διαφημιστικά και οι δικές του «προσωπικότητες» θα αλλάξουν θεαματικά τους ρυθμούς εμβολιασμού; Επαγγελματίες της επικοινωνίας δεν θα πόνταραν τα λεφτά τους σε αυτή την πιθανότητα. Τα δεδομένα, εξάλλου, από τη Μέκκα του μάρκετινγκ, τις ΗΠΑ, δείχνουν ότι τέτοιου είδους καμπάνιες σπάνια επηρέασαν τα κοινά στα οποία στόχευαν. Οι πολίτες δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη γνώμη του προσωπικού ή του οικογενειακού τους γιατρού – εξ ου και στην Αμερική αυτοί τρέχουν την εκστρατεία πειθούς για όσους έχουν αμφιβολίες και φόβους. Ωστόσο, αντιπολιτευτικά μιλώντας, το κόμμα μπορεί να προσδοκά κάποια οφέλη από την πρωτοβουλία. Οπως την αλλαγή της εικόνας του. Χάρη στην καμπάνια, δηλαδή, ίσως κατορθώσει να λανσαριστεί σαν υπεύθυνη πολιτική δύναμη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ