Η μονάδα Google της Alphabet, η Facebook και η Microsoft είναι οι τρεις εταιρείες που δαπανούν τα περισσότερα χρήματα για άσκηση παρασκηνιακής πολιτικής πίεσης (lobbying) στην Ευρώπη, σε έναν αγώνα κατά αυστηρών νέων νόμων που έχουν σκοπό να περιορίσουν τις εξουσίες των αμερικανικών κολοσσών της τεχνολογίας, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύθηκε χθες. Τέτοιες προσπάθειες θα έπρεπε «να είναι ένα μήνυμα αφύπνισης προς τους διαμορφωτές πολιτικής στην ΕΕ ώστε να ενισχύσουν τα προσχέδια νόμων και τους κανόνες του lobbying», προειδοποιεί η έρευνα του Corporate Europe Observatory και του LobbyControl. Σύμφωνα με αυτήν, ο τομέας της τεχνολογίας ξοδεύει περισσότερα από τους τομείς των φαρμάκων, των ορυκτών καυσίμων, των χημικών και τον χρηματοπιστωτικό τομέα, που κυριαρχούσαν άλλοτε στο lobbying.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ