Η στρατηγική δεν περιλαμβάνεται στα εγχειρίδια του καινοτόμου πολιτικού μάρκετινγκ. Κι οι τέσσερις υποψήφιοι διαφημίζουν τους δεσμούς τους με το ΠΑΣΟΚ ή τη βούληση τους να επιστρέψουν εκεί – είτε δεν έφυγαν ποτέ από το κόμμα είτε ίδρυσαν με την Κατσέλη την Κοινωνική Συμμαχία, έκαναν ένα πέρασμα από τη ΔΗΜΑΡ κι έπειτα ακολούθησαν τον ΓΑΠ στο ΚΙΔΗΣΟ. Προυστικά μιλώντας, η παρόρμησή τους δικαιολογείται, οι αληθινοί κομματικοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουν χαθεί. Πολιτικά όμως; «Η διαρκής επίκληση του ένδοξου παρελθόντος δεν αρκεί για την αναβίωσή του. Η σοσιαλδημοκρατία πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό της προτείνοντας πρωτοπόρες λύσεις στα προβλήματα του σήμερα, όχι στης δεκαετίας του 1980» λένε οι ρεαλιστές του χώρου. Είναι ένας κομψός τρόπος για να πουν ότι ακόμη κι αν τα συνθήματα για το ΠΑΣΟΚ που είναι εδώ σαγηνεύσουν όσους προσέλθουν στις εσωκομματικές κάλπες, η εμπειρία των αντίστοιχων εκλογών – εδώ κι αλλού – έχει δείξει ότι σπάνια οι κομματικές βάσεις βλέπουν καθαρά τι ψάχνει το σύνολο των ψηφοφόρων. Η απόρριψη του Σολτς το 2019 είναι το τελευταίο παράδειγμα αυτής της εκλογικής μυωπίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ