Αύξηση των καταγγελιών έφερε η πανδημία τη χρονιά που πέρασε, όπως καταγράφεται στην Ετήσια Εκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το 2020 που κατατέθηκε στη Βουλή. Σύμφωνα με αυτήν, παρότι την περσινή χρονιά περιορίστηκαν σημαντικά οι φυσικές συναλλαγές και θα έπρεπε να υπάρχει μείωση των αναφορών προς την Αρχή, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 14,1%, σε σχέση με το 2019, με τις υποθέσεις που αφορούσαν το ηλεκτρονικό εμπόριο να «πρωταγωνιστούν» – μία στις δύο καταγγελίες έχει να κάνει με ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ