Η συζήτηση που γίνεται σήμερα για τα αποτελέσματα των πανελληνίων εξετάσεων του 2021 και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) εστιάζει κυρίως στο ερώτημα «γιατί έμειναν τόσοι υποψήφιοι εκτός πανεπιστημίων» και όχι στο «γιατί έμειναν τόσες κενές θέσεις σε Σχολές και Τμήματα». Η πρώτη διατύπωση παραπέμπει σε μία αστοχία του συστήματος εισαγωγής και ειδικότερα της ΕΒΕ που αποτελεί το νέο στοιχείο των φετινών Πανελληνίων, ενώ η δεύτερη θέτει υπό διερεύνηση την ίδια τη δομή και διάρθρωση (γνωστική και γεωγραφική) του πανεπιστημιακού συστήματος υποδοχής, αλλά και τα κριτήρια καθορισμού του αριθμού των θέσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ