Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά των σχολικών ειδών, λίγες ημέρες πριν από την επίσημη έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Μικροί και μεγάλοι παίκτες έχουν πάρει θέσεις μάχης, στοχεύοντας στην κατάκτηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερων μεριδίων μέσα από προσφορές, σε μια αγορά που κυμαίνεται σε αξία μεταξύ 150 εκατ. ευρώ και 160 εκατ. ευρώ. Τόσο οι μεγάλες αλυσίδες που διαθέτουν σχολικά είδη όσο και τα εξειδικευμένα καταστήματα βιβλιοπωλεία και χαρτοπωλεία βρίσκονται υπ’ ατμόν, με ορισμένες επιχειρήσεις μάλιστα να πραγματοποιούν και προσφορές σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές αφού το 50% και πλέον των αγορών σε σχολικά και βιβλία γίνεται κάθε Σεπτέμβριο. Μάλιστα στο παιχνίδι των σχολικών έχουν «μπει» και οι τράπεζες, που σε συνεργασία με συγκεκριμένες επιχειρήσεις δένουν μπόνους στις αγορές με κάρτες, ενώ δεν λείπουν και οι επιχειρήσεις που προσφέρουν δωρεάν τα μεταφορικά για όσους καταναλωτές επιλέγουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες φοβούμενοι τον συνωστισμό στα καταστήματα. Τα τελευταία χρόνια στο παιχνίδι έχουν ριχθεί και οι αλυσίδες σουπερμάρκετ, με περιορισμένο όμως αριθμό προϊόντων. Η περίοδος αυτή καλύπτει περίπου το 20% του τζίρου επιχειρήσεων όπως είναι οι αλυσίδες παιχνιδιών, που κάθε Σεπτέμβριο διαμορφώνουν ειδικά τμήματα για σχολικά, αλλά και των εξειδικευμένων επιχειρήσεων που διαθέτουν στην αγορά ηλεκτρονικά είδη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ