Την ώρα που η ακρίβεια καλπάζει, προκαλώντας κύματα ανησυχίας στην κυβέρνηση, στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά, έρευνα της Focus Bari δείχνει ότι κερδίζουν συνεχώς έδαφος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που κατά τεκμήριο είναι φθηνότερα. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από εννέα στους δέκα ψωνίζουν συστηματικά ή τακτικά τουλάχιστον μία προϊοντική κατηγορία ιδιωτικής ετικέτας (private label), σε μια προσπάθεια να καλύψουν τις ανάγκες τους με την πιο συμφέρουσα για τους ίδιους επιλογή. Η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων έχει εξελιχθεί με γεωμετρική πρόοδο την τελευταία 20ετία. Συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari για τα έτη 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι ενώ το 2000 ένας στους δύο έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά ή συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η αναλογία αυτή στην έρευνα του 2010 ήταν στο 77% και σήμερα φτάνει στο 94%. Τα χαρτικά προηγούνται και ακολουθούν τα απορρυπαντικά και τα καθαριστικά, οι σακούλες απορριμμάτων, ο καφές, τα ζυμαρικά και τα τοματοειδή.
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία