Το τρομοκρατικό χτύπημα της 11/9/2001 δεν προκάλεσε μόνο τεκτονικές αλλαγές στη διεθνή πολιτική σκηνή που ακόμη δεν έχουμε ανιχνεύσει στην ολότητά τους. Επέφερε και μια βαθιά τομή στη σχέση πραγματικότητας – μυθοπλασίας με παρενέργειες που ακόμη δεν έχουμε κατανοήσει πλήρως. Οπως έχει ήδη αναλυθεί (Jean Baudrillard, Παναγής Παναγιωτόπουλος κ.ά.) το ίδιο το τρομοκρατικό χτύπημα και η ζωντανή πλανητική αναμετάδοσή του έμοιαζε περισσότερο σε μια μυθοπλαστική σκηνή, βγαλμένη από τις πιο εφιαλτικές εικόνες του Χόλιγουντ, μια σκηνή στην οποία η πραγματικότητα μιμείται την τέχνη με τον πιο αποτρόπαιο και ταυτόχρονα θεαματικό τρόπο, μια σκηνή που ήρθε να επιβεβαιώσει και να πληγώσει με τα ίδια τα συμβολικά μέσα της τη μητρόπολη του δυτικού κόσμου, τη Νέα Υόρκη, και να σπείρει τον τρομοκρατικό πανικό παντού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ