Ιδιαίτερα αποδοτικοί ήταν οι καλοκαιρινοί μήνες για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5,7% σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν οι κατηγορίες Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) με 15,9%, τα τρόφιμα κατά 6,2%, τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης με 5,1% και τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα με 4,7%. Στον αντίποδα οριακά θετική (+0,6%) ήταν η κατηγορία που αφορά τα προϊόντα φροντίδας νοικοκυριού.