Πέρασε μόλις μια εβδομάδα από το πρώτο κουδούνι και δυο τμήματα στη Θεσσαλονίκη ανέστειλαν τη λειτουργία τους. Πριν καν γίνει γνωστή η είδηση, ένα μέλος της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων είχε θέσει τηλεοπτικά τον προβληματισμό του για το μέτρο του 50%+1, αναφέροντας ότι ίσως αναθεωρηθεί. Και ο συριζαίος τομεάρχης Παιδείας είχε προλάβει να καλέσει την κυβέρνηση «να ακούσει, όχι τον ΣΥΡΙΖΑ ή τον Φίλη, αλλά τους ειδικούς επιστήμονες», μια κι η αρμόδια υπουργός εμφανίζεται πεπεισμένη πως η πολιτεία έχει επιβάλει τα αποτελεσματικότερα υγειονομικά πρωτόκολλα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τι κι αν η εμπειρία από άλλες χώρες έχει δείξει στους επιστήμονες πως η δημιουργία γενικών κανόνων που εφαρμόζονται σε κάθε σχολική μονάδα μόνο εύκολη δεν είναι; Γιατί θα πρέπει να συνυπολογιστούν και παράγοντες που συνήθως διαφέρουν από σχολείο σε σχολείο. Οπως τα ποσοστά εμβολιασμού στους 12 με 17, τα είδη των δραστηριοτήτων που συμμετέχουν τα παιδιά, οι αποστάσεις που μπορούν να κρατήσουν μέσα στις αίθουσες – μέχρι κι η ηλικία των σχολικών κτιρίων ή τα τετραγωνικά της τάξης μετρούν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ