Ενα θέμα που διχάζει επί χρόνια την ελληνική εκπαίδευση είναι το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Κάποιοι διαφωνούν ρητά με την εφαρμογή του συστήματος αυτού για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου που γίνεται στα σχολεία και κάποιοι άλλοι το υποστηρίζουν ακράδαντα. Από τα μάτια ενός τελειόφοιτου μαθητή, που έχει περάσει από όλα τα στάδια της σχολικής εκπαίδευσης, η αλήθεια φαντάζει πιο κοντινή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ