Σε «σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες» εξελίσσεται η κατάσταση στην ελληνική ακτοπλοΐα, με τα βλέμματα να στρέφονται στην περίπτωση της Attica Group. Η Attica Group θεωρείται το «χρυσόμαλλο δέρας» της ελληνικής ακτοπλοΐας αφού ο επενδυτής που θα την αποκτήσει, κυριολεκτικά τα «παίρνει όλα». Με 30 πλοία (20 συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, 9 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό), τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways», η Attica Group αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ