«Πρωταθλήτρια»… Ευρώπης στο ηλεκτρονικό εμπόριο αναδεικνύεται η Ελλάδα. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε από κοινού ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerceEurope και το EuroCommerce, η Ελλάδα παρουσιάζει υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης 77% και μάλιστα με διαφορά από άλλες χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα και συγκεκριμένα τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τη Βόρεια Μακεδονία (37%) και τη Σουηδία (36%). Σύμφωνα με την έρευνα, η πανδημία έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ωστόσο εμφάνισε απότομη πτώση των διαδικτυακών πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών (εκδηλώσεις, εισιτήρια κ.λπ.). Συνολικά, το 2020 το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε σε 757 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 10% σε σύγκριση με το 2019 που ήταν 690 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Δυτική Ευρώπη είναι η ισχυρότερη περιοχή όσον αφορά στον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πωλήσεις προς καταναλωτές (B2C), απορροφώντας το 64% του συνολικού κύκλου εργασιών ενώ η Νότια Ευρώπη καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με 16% του συνολικού κύκλου εργασιών και έπονται η Κεντρική Ευρώπη (8%), η Βόρεια και η Ανατολική Ευρώπη (και οι δύο 6%). Το Ηνωμένο Βασίλειο είχε το υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών αγοραστών (92%), ακολουθούμενο από τις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία και την Ελβετία (90%), τη Γερμανία και τη Νορβηγία (87%) και τη Σουηδία (86%). Το χαμηλότερο ποσοστό διαδικτυακών αγοραστών εντοπίστηκε, για παράδειγμα, στη Μολδαβία (34%), την Αλβανία (37%), την Ουκρανία και τη Βόρεια Μακεδονία (40%), τη Βουλγαρία (42%) και τη Ρωσία (43%).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ