Μπροστά σε διπλή πρόκληση βρίσκεται η ελληνική ακτοπλοΐα. Από τη μία πλευρά, καλείται να προχωρήσει στην ανανέωση του στόλου, η ηλικία του οποίου μεγαλώνει και από την άλλη πρέπει να προσαρμοστεί μέσα στα επόμενα χρόνια στις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις για μηδενικές εκπομπές άνθρακα. Το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος υπολογίζει ότι η πλήρης αντικατάσταση σε βάθος χρόνων του στόλου με νέα πλοία μηδενικών εκπομπών άνθρακα είναι κόστους 11 δισ. ευρώ. Το τελευταίο νεότευκτο πλοίο που ήρθε στην ελληνική ακτοπλοΐα ήταν το «Blue Star Patmos» του ομίλου Attica, το οποίο παρελήφθη από τα ναυπηγεία της Κορέας το 2012.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ