Εξι δεκαετίες προτού ο Ντάνιελ Κρεγκ πάρει το όπλο του Τζέιμς Μποντ και τεθεί στην υπηρεσία της βασίλισσας της Αγγλίας για τελευταία φορά, τις βάσεις για τη μετέπειτα θριαμβευτική πορεία που θα ακολουθούσαν οι νέες ιστορίες με πρωταγωνιστή τον πράκτορα 007 έβαλε η ταινία «Τζέιμς Μποντ, πράκτωρ 007 εναντίον δόκτορος Νο». Σε αυτή λοιπόν τη θρυλική πλέον παραγωγή του Τέρενς Γιανγκ με τον Σον Κόνερι, φανταστείτε στον τίτλο να φιγουράρει όχι ο Τζόζεφ Γουάισμαν που υποδύθηκε τον Δόκτορα Νο αλλά μια μαϊμού που είχε ως κατοικίδιο ο ήρωάς του. Ή τους χαρακτήρες να μιλάνε περισσότερο σαν μαφιόζους από το Σικάγο και όχι με τους αυθεντικούς διαλόγους που έγραψε ο εμπνευστής του Μποντ, Ιαν Φλέμινγκ. Αυτές τις αλλαγές, μικρές αλλά με την ιδιαίτερη σημασία τους, πιστώνεται η σεναριογράφος Τζοάνα Χάργουντ, μια γυναίκα που επηρέασε σημαντικά την εξέλιξη του πράκτορα 007 αλλά η συνεισφορά της δεν αναγνωρίζεται αρκετά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ