H έλλειψη ημιαγωγών (microchip) που απαιτούνται για την κατασκευή των νέων μοντέλων έχει προκαλέσιε σοβαρές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούργιων αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, ενώ το πρόβλημα αυτό «χτύπησε» εδώ και λίγο καιρό και την πόρτα της χώρα μας. Οπως αναφέρουν στελέχη των αντιπροσωπειών, αρκετά νέα μοντέλα που έχουν παραγγελθεί από τους πελάτες εμφανίζουν πρωτοφανείς καθυστερήσεις πολλών μηνών. Ειδικότερα, η πολύμηνη παύση λειτουργίας των εργοστασίων στην Ασία (που παράγει έως και το 90% των συγκεκριμένων εξαρτημάτων), εξαιτίας της πανδημίας, δημιούργησε μεγάλη έλλειψη στην τροφοδοσία των εργοστασίων αυτοκινήτων με microchip σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα, στην Ελλάδα, όπως ανέφερε στέλεχος κορεατικής αντιπροσωπείας, πολλά μοντέλα παρουσιάζουν καθυστέρηση από 6 έως 8 μήνες, ενώ αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα (που πριν από την πανδημία ήταν ετοιμοπαράδοτα ή και είχαν αναμονή έως 1-2 μήνες) σήμερα παρουσιάζουν καθυστέρηση 4 έως 6 μήνες. Πάντως, ακόμη και σήμερα, υπάρχουν στην αγορά δεκάδες μοντέλα που συνεχίζουν να είναι ετοιμοπαράδοτα ή με μικρή αναμονή, ενώ το σοβαρό αυτό πρόβλημα δεν αναμένεται να επιλυθεί πριν από το καλοκαίρι του 2022.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ