Το ότι ο Χάμιλτον καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο κινδυνεύει να περνάει στα… ψιλά, σαν να μην περιμένουν οι εκατομμύρια οπαδοί του κάτι διαφορετικό από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή – λες και έχει καλά κρυμμένο το μυστικό της επιτυχίας του. Ομως, είναι συγκλονιστικό: O βρετανός πιλότος συνεχίζει να οδηγεί με τις «μπαταρίες» ενός 20χρονου, αλλάζει στρατηγική με σύμβουλο την ανεξάντλητη δεξαμενή εμπειριών και πραγματοποιεί τα όνειρα – στόχους του, πριν πατήσει το γκάζι. Είναι επίσης ανάμεσα στους 100 πιο επιδραστικούς αθλητές σε όλο τον κόσμο, όπως αναφέρει το περιοδικό «TIME». Και πλέον έχει και μια ακόμη 100άρα κλειδωμένη. Τις 100 νίκες στην προσωπική του καριέρα: «Θέλω αρχικά να ευχαριστήσω τους οπαδούς που ήρθαν στην πίστα. Μου πήρε πολύ καιρό να φτάσω τις 100 νίκες, δεν περίμενα πως αυτό θα συμβεί. Είμαι τρομερά ευγνώμων στην ομάδα που βρίσκεται στην πίστα, αλλά και για όλους όσους δουλεύουν στο εργοστάσιο» ανέφερε ο Λιούις Χάμιλτον μετά τη νίκη του στο Σότσι, που έφερε τον τριψήφιο αριθμό νικών στην καριέρα του. Και συνεχίζει να είναι ο πιλότος στην ιστορία της Formula 1 με τις περισσότερες νίκες. Στην περσινή σεζόν προσπέρασε τον Μίκαελ Σουμάχερ με τις 91 νίκες, ενώ δεν αποκλείεται στο εγγύς μέλλον να καταρρίψει και άλλα ρεκόρ. Πάντως, μπορεί να είναι ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες, όμως, ο Σουμάχερ συνεχίζει να έχει το απόλυτο ρεκόρ: Nα έχει το ρεκόρ των περισσότερων νικών (συνολικά 11) σε μια σεζόν. Κοινώς, από τα 20 γκραν πρι, στα μισά και παραπάνω να είναι ο μόνιμος κάτοικος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.  Συνοπτικά: Πρώτος με 100 νίκες ο Χάμιλτον, δεύτερος ο Σουμάχερ με 91, ενώ την τριάδα συμπληρώνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 53 νίκες. Ακολουθούν δύο θρύλοι: Ο Αλέν Προστ με 51 νίκες και ο Αϊρτον Σένα με 41 νίκες. Και αν ο Χάμιλτον κερδίσει έναν ακόμη τίτλο, τότε θα είναι και ο πιλότος με τα περισσότερα πρωταθλήματα στην ιστορία του αθλήματος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ