Χωρίς τέλος είναι τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα του τομέα των κοντέινερ, με τις καθυστερήσεις να επιμένουν σε πολλά λιμάνια του κόσμου. Σχεδόν το 12,5% του υφιστάμενου εν λειτουργία στόλου είναι ουσιαστικά παροπλισμένο για πολλές ημέρες έξω από κάποιο λιμάνι και περιμένει να φορτώσει ή να ξεφορτώσει κοντέινερ. Οι καθυστερήσεις στα λιμάνια εντείνουν την έλλειψη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αποτέλεσμα μεγάλες βιομηχανίες να αναζητούν άλλες λύσεις για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της πολυεθνικής εταιρείας Coca-Cola, η οποία ναύλωσε τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταξύ των οποίων και δύο ελληνόκτηταμ για τη μεταφορά φορτίων της. Η Coca-Cola στράφηκε στα bulkers και όπως προκύπτει από ανάρτηση στο LinkedIn του Αλαν Σμιθ, Procurement Director – Global Logistics at The Coca-Cola Cross Enterprise, ναύλωσε τρία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά άνθρακα ή σιτηρών. Τρία πλοία που ισοδυναμούν με ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu. Το ένα από τα τρία πλοία είναι το «Aphrodite M», ένα handysize της Empire Bulkers του Σταμάτη Μόλαρη, και το άλλο είναι το «Weco Lucilia C», ένα επίσης handysize της AM Nomikos Transworld. «Οταν δεν μπορείτε να αποκτήσετε εμπορευματοκιβώτιο ή χώρο λόγω της τρέχουσας κρίσης εμπορευματικών μεταφορών, τότε πρέπει να σκεφτείτε έξω από το κουτί (ή το εμπορευματοκιβώτιο)» ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής Προμηθειών Logistics της εταιρείας, Αλαν Σμιθ. Στις αρχές Σεπτεμβρίου η εταιρεία επίπλων Ikea ανακοίνωσε ότι θα ναύλωνε η ίδια containerships για να μεταφέρει τα προϊόντα της, καθώς αδυνατούσε να βρει χώρο στα πλοία, ενώ αγόρασε και τα δικά της «κουτιά» για να βάλει μέσα τα προϊόντα της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ