Ανακοινώθηκαν λίγες ημέρες πριν τα ιδιαιτέρως σημαντικά αποτελέσματα της ετήσιας πανευρωπαϊκής έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ηλεκτρονικού εμπορίου (ECommerce Europe), την EuroCommerce καθώς και τους ανά χώρα συνδέσμους ηλεκτρονικού εμπορίου. Η χώρα μας, για πρώτη φορά, βρέθηκε στην πρώτη θέση σε ποσοστό αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου (77%), καθώς επίσης και στην τέταρτη θέση σε ποσοστό επίδοσης του ψηφιακού ΑΕΠ (6,65%). Ταυτόχρονα, διατήρησε τη θέση που κατέχει σταθερά τα τελευταία χρόνια, ανάμεσα στις πρώτες χώρες, όπου οι καταναλωτές επιλέγουν το εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές τους και αυτό είναι μία κατάκτηση για το ελληνικό ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι οι Ελληνες είναι έτοιμοι για τη νέα ψηφιακή εποχή και μπορούν να κάνουν πιο γρήγορα βήματα για να καλύψει η χώρα μας την ψηφιακή της υστέρηση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ