Είναι η διασημότερη γυναίκα στην Ιστορία της Τέχνης. Για την ταυτότητα και το χαμόγελό της έχουν χυθεί τόνοι μελανιού και έχουν διατυπωθεί αναρίθμητες απόψεις. Αμετακίνητη εδώ και σχεδόν μισό αιώνα (ταξίδεψε για τελευταία φορά το 1974 στη Ρωσία και την Ιαπωνία) αποτελεί έναν από τους βασικούς πόλους έλξης επισκεπτών στις αίθουσες του Μουσείου του Λούβρου, ώστε το τελευταίο να έχει κατακτήσει τον τίτλο του δημοφιλέστερου μουσείου παγκοσμίως με 10 εκατ. επισκέπτες ετησίως. Και είναι αρκετή η εμφάνιση ενός και μόνο αντιγράφου της – από τα κάμποσα που κυκλοφορούν – ώστε ένας νέος κύκλος συζητήσεων να ανοίξει, νέες σελίδες να προστίθενται στον μύθο της και όλο και περισσότερο χρήμα να ρέει στους λογαριασμούς όσων περιφέρονται γύρω της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ