Παραφράζοντας για πολλοστή φορά την ιστορική πλέον ατάκα «Είναι η οικονομία, ηλίθιε» (It’s the economy, stupid), που σημάδεψε την προεκλογική εκστρατεία του Κλίντον το 1992, είναι χρήσιμο να ξεκαθαριστούν ορισμένα ζητήματα σε σχέση με την άκρως αναχρονιστική άποψη περί μεγέθους των επιχειρήσεων που επηρεάζει και τη δυνατότητα επιβίωσής τους και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ