Σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους μέσα από τις πλατφόρμες των Facebook και Instagram, καθώς και με την υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp. Πολλές επιχειρήσεις, την ίδια στιγμή, προσεγγίζουν τους πελάτες τους και επικοινωνούν μαζί τους μέσω της Facebook. Ολοι αυτοί προσπαθούν ακόμη να καταλάβουν τι συνέβη και προκάλεσε το πολύωρο μπλακάουτ στα τρία παραπάνω μέσα τη Δευτέρα, υπολογίζοντας παράλληλα το κόστος για την προσωπική τους ζωή και την επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ