Περισσότερα από 750 πλοία οδηγούνται κάθε χρόνο στα διαλυτήρια, αντιπροσωπεύοντας μια αγορά που μπορεί να κυμαίνεται από 1,5 έως και 2,5 δισ. δολ., ανάλογα με τον αριθμό των πλοίων που διαλύονται και την αξία του χάλυβα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, φέτος το εννεάμηνο οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια 670 πλοία όλων των κατηγοριών έναντι 571 πέρυσι και συνολικά 4.296.901 Ldt (τόνοι καθαρού βάρους) έναντι 4.160.202 Ldt πέρυσι. Λόγω της αυξημένης ζήτησης χάλυβα τα διαλυτήρια κυρίως του Μπανγκλαντές, του Πακιστάν και της Ινδίας έδωσαν και πάνω από 570 δολ./Ltd για την αγορά πλοίων για διάλυση, σε αντίθεση με την Τουρκία, που η τιμή είναι πολύ χαμηλά, στα 280-300 δολ., ανάλογα με το πλοίο (bulker, δεξαμενόπλοιο, containerships).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ