Θυμάμαι πριν από 6 χρόνια ένα διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας του Κυριάκου Μητσοτάκη για τις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ. Ξεκινούσε με το απόσπασμα της συνέντευξης του Αλέξη Τσίπρα στον Μπιλ Κλίντον, τη σκηνή με την τρόικα όπου η ελληνική αποστολή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε ξεχάσει τον φάκελο με τις προτάσεις της, φωτογραφία από τη Σύνοδο Κορυφής, όπου ο Αλέξης Τσίπρας φαινόταν απομονωμένος στην άκρη του κάδρου, ενώ στο σπικάζ ακουγόταν το «madame Merkel». Το σποτ συνέχιζε με σκόρπιες ατάκες: «Στις 20 Δεκεμβρίου βάλε τέλος. Η Ελλάδα πρέπει να εκπροσωπείται με αξιοπιστία. Με αυτόν που θα αντιμετωπίζεται ως ισότιμος. Με αυτόν που δεν θα ξαναρισκάρει τη θέση μας στην ευρωζώνη. Στις 20 Δεκεμβρίου εσύ αποφασίζεις. Ψηφίζουμε Πρωθυπουργό». Το σποτ δεν είχε ούτε μία αναφορά στις εσωκομματικές εκλογές. Δεν είχε μομφές για τους συνυποψηφίους του Κυριάκου Μητσοτάκη. Δεν ανέφερε τις λέξεις «Νέα Δημοκρατία». Δεν είχε ούτε καν πλάνο του Κυριάκου Μητσοτάκη! Αυτό που έκανε ήταν να προσδιορίσει με σαφήνεια ποιον θεωρούσε αντίπαλο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδήλωνε σε ποια σημεία υπερτερούσε ο ίδιος έναντι αυτού του αντιπάλου, έκανε τροχιοδεικτική προς τον απώτερο στόχο: «στις 20 Δεκεμβρίου ψηφίζουμε Πρωθυπουργό» και έθετε ένα συγκεκριμένο δίλημμα. Ποιος μπορεί να κερδίσει τον Αλέξη Τσίπρα, ποιον θέλετε για Πρωθυπουργό. Το μήνυμα ήταν εύγλωττο, εύληπτο και αδιαπραγμάτευτο. Μητσοτάκης Vs Τσίπρα. Ισως γι’ αυτό πολλοί αναλυτές εκτιμούν ότι ο σημερινός Πρωθυπουργός εξελέγη πρόεδρος της ΝΔ με τις ψήφους πολλών κεντρώων και πρώην σημιτικών ψηφοφόρων που είδαν στο πρόσωπό του αυτόν που θα νικούσε τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ