Εντονα ανοδικά κινούνται το τελευταίο διάστημα οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), εν μέσω ενεργειακής κρίσης και ισχυρού ανταγωνισμού μεταξύ Ευρώπης και Κίνας για την προσέλκυση φορτίων. Σύμφωνα με το Baltic Exchange στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και μέσα σε μόλις μία μέρα ο ημερήσιος ναύλος σε ταξίδι ενός LNG Carriers τύπου TFDE (tri-fuel diesel-electric) – δηλαδή πλοίων που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ως καύσιμο βαρύ μαζούτ, ντίζελ ή και φυσικό αέριο – «πέταξε» κατά 35% στα 93.830 δολ. την ημέρα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ