Ηταν τέλη Μαρτίου όταν η ειδικός στο έργο του Καραβάτζιο, Μαρία Κριστίνα Τερζάγκι, έλαβε στο κινητό της τη φωτογραφία ενός πίνακα από τον έμπορο έργων τέχνης Φαμπρίτσιο Μορέτι. Στον καμβά απεικονιζόταν ο Πόντιος Πιλάτος να παρουσιάζει στο πλήθος τον Χριστό με ακάνθινο στεφάνι, στον γνωστό εικονογραφικό τύπο Ecce Homo (Ιδέ ο Ανθρωπος). Το έργο ήταν άγνωστο στην αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ρόμα Τρε, αλλά η σύνθεση και η αντίθεση φωτός και σκιάς ιδιαιτέρως οικείες: την παρέπεμπαν σαφώς στα έργα του κορυφαίου δημιουργού του μπαρόκ, στη ζωγραφική του οποίου έχει εντρυφήσει για περισσότερο από 17 χρόνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ