Ηταν τέλη Μαρτίου όταν η ειδικός στο έργο του Καραβάτζιο, Μαρία Κριστίνα Τερζάγκι, έλαβε στο κινητό της τη φωτογραφία ενός πίνακα από τον έμπορο έργων τέχνης Φαμπρίτσιο Μορέτι. Στον καμβά απεικονιζόταν ο Πόντιος Πιλάτος να παρουσιάζει στο πλήθος τον Χριστό με ακάνθινο στεφάνι, στον γνωστό εικονογραφικό τύπο Ecce Homo (Ιδέ ο Ανθρωπος). Το έργο ήταν άγνωστο στην αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ρόμα Τρε, αλλά η σύνθεση και η αντίθεση φωτός και σκιάς ιδιαιτέρως οικείες: την παρέπεμπαν σαφώς στα έργα του κορυφαίου δημιουργού του μπαρόκ, στη ζωγραφική του οποίου έχει εντρυφήσει για περισσότερο από 17 χρόνια.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ