Το περασμένο καλοκαίρι, μετά το τέλος μιας παράστασης που είχαν δώσει στην Κερύνεια οι συντελεστές του θεάτρου «Αντίλογος», δέχθηκαν μια απρόσμενη επίσκεψη. Ο επισκέπτης συστήθηκε ως ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Θεάτρου του Μάλτεπε στην Κωνσταντινούπολη και εξήγησε ότι είχε έρθει ειδικά στην Κύπρο για την παράστασή τους, η οποία είχε συζητηθεί πολύ. Ανακοίνωσε μάλιστα πως θα προσκαλούσε επίσημα το σχήμα να ανεβάσει το έργο στο Φεστιβάλ τον Οκτώβριο. Οι συντελεστές αρχικά δεν πήραν και πολύ στα σοβαρά τον ενθουσιασμένο επισκέπτη. Γνώριζαν πως ποτέ προηγουμένως η πολιτική κατάσταση δεν επέτρεψε πρόσκληση ελληνοκυπριακού θεάτρου στην Πόλη, πόσω δε μάλλον με τη δίγλωσση διασκευή του αριστουργήματος του Σάμιουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό / Godot’yu beklerken» στην ελληνοκυπριακή και την τουρκοκυπριακή διάλεκτο. Και σε ένα συγκλονιστικά αλληγορικό ύφος το οποίο παραλλήλιζε τους δύο ήρωες – τους υποδύονταν ο Γιώργος Κυριάκου και ο Ιζέλ Σεϊλανί – με τις δύο κοινότητες της Κύπρου οι οποίες περιμένουν κάποιον να λύσει το πρόβλημά τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ