Το υδρογόνο συνεχίζει να απασχολεί τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, με αρκετές από αυτές να προβαίνουν σε τεράστιες επενδύσεις, ώστε να αναδειχθούν πρωτοπόροι στο μέλλον, όταν το υδρογόνο αποτελέσει ένα από τα βασικά καύσιμα στα επερχόμενα μοντέλα τους. Πρόσφατα, η Hyundai ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να κατασκευάσει δύο νέα εργοστάσιο που θα εξειδικεύονται στην εξέλιξη και κατασκευή συστημάτων κυψελών καυσίμου στην Κορέα. Στόχος της φίρμας να επιταχύνει την ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης. Η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να ξεπεράσει το 1,3 τρισ. δολάρια. Τα πρώτα συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου θα είναι έτοιμα να βγουν το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Οταν τα δύο εργοστάσια γίνουν πλήρως λειτουργικά, η Hyundai εκτιμά ότι θα παράγουν 100.000 κυψέλες καυσίμου υδρογόνου ετησίως. Στόχος της Hyundai να επεκτείνει την κατασκευή μοντέλων που θα καίνε υδρογόνο καυσίμου. Να σημειωθεί, ότι η Hyundai πριν από ένα χρόνο είχε ανακοινώσει μια νέα μάρκα που θα εκπροσωπεί στο μέλλον τις υδρογονοκίνητες προτάσεις της. Η HTWO έχει ως πεδίο ενασχόλησής της την κίνηση με υδρογόνο. Μάλιστα, η κορεάτικη φίρμα είχε ανακοινώσει ότι η υδρογονοκίνηση θα τρέξει στο μέλλον πιο γρήγορα στα φορτηγά – μιας και οι μπαταρίες όσο και αν έχουν εξελιχθεί δεν θα αρκούν για τις μεταφορικές ανάγκες οπότε το υδρογόνο θα έδινε μια σημαντική λύση στο πρόβλημα – αλλά και στα τρένα! Η Hyundai αναφέρει ότι το 2025 θα έχει διαθέσει μόνο στην Ευρώπη τουλάχιστον 1.600 φορτηγά κυψελών καυσίμου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ