Στο πρόσφατο παρελθόν της η ελληνική τηλεόραση είχε αναπτύξει ένα θερμό φλερτ με τη μόδα. Τα κανάλια παρουσίαζαν διαφορετικές εκπομπές γύρω από τον τρόπο που ντύνεται το σώμα. Σε αυτές τις παραγωγές – που μάλιστα έγιναν και εντός μνημονιακής λιτότητας συνοδευόμενης από ενοχικά συμπλέγματα για την ενασχόληση με το περιττό -, υπήρχε ενδιαφέρον για τους δημιουργούς και την προβολή της δουλειάς τους ως μια απόπειρα αρχειακής καταγραφής ενός φαινόμενου που ήδη αφορούσε το νεανικό κοινό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ