Στο πρόσφατο παρελθόν της η ελληνική τηλεόραση είχε αναπτύξει ένα θερμό φλερτ με τη μόδα. Τα κανάλια παρουσίαζαν διαφορετικές εκπομπές γύρω από τον τρόπο που ντύνεται το σώμα. Σε αυτές τις παραγωγές – που μάλιστα έγιναν και εντός μνημονιακής λιτότητας συνοδευόμενης από ενοχικά συμπλέγματα για την ενασχόληση με το περιττό -, υπήρχε ενδιαφέρον για τους δημιουργούς και την προβολή της δουλειάς τους ως μια απόπειρα αρχειακής καταγραφής ενός φαινόμενου που ήδη αφορούσε το νεανικό κοινό.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ