Φωτιά έχουν πάρει τα emails και τα τηλέφωνα του Συνηγόρου του Καταναλωτή από τις καταγγελίες, αιτήματα για διευκρινίσεις και παράπονα των καταναλωτών για τα θέματα της ενέργειας. Στη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης μίλησε για «εκτόξευση» των αναφορών στον κλάδο της ενέργειας: «Η Αρχή μας γίνεται δέκτης, τον τελευταίο καιρό, ενός μεγάλου και συνεχώς αυξανόμενου αριθμού καταγγελιών που σχετίζονται με τις χρεώσεις προμήθειας και ιδίως ρητρών (αναπροσαρμογής, αποχώρησης κ.λπ.)», είπε ο Ζαγορίτης και έγινε πιο σαφής: «Το 10μηνο του 2021 είχαμε αύξηση των αναφορών για τον κλάδο της ενέργειας κατά 44,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2020. Στην πραγματικότητα μιλάμε για εκτόξευση των αναφορών στον χώρο της ενέργειας. Αυτό δεν το θεωρούμε καθόλου θετικό. Κι ελπίζω να μείνουμε εδώ, δηλαδή να μην έχουμε ακόμη μεγαλύτερες αυξήσεις στη συνέχεια, κάτι για το οποίο προσωπικά δεν είμαι καθόλου βέβαιος…» κατέληξε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ