Με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές να έχουν αυξηθεί κατακόρυφα μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και ειδικά την περίοδο του lockdown, τα e-shops και οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου και social media βρίσκονται συνεχώς στο ραντάρ του φοροελεγκτικού μηχανισμού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ