Ανοδικά συνεχίζουν να κινούνται και μετά την άρση του lockdown οι πωλήσεις των online σουπερμάρκετ. Ενδεικτικά είναι τα ευρήματα της έρευνας που δημοσίευσε η Convert Group, σύμφωνα με την οποία το τρίτο τρίμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξης του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020. Η μεγαλύτερη άνοδος (σε αξία) κατά το διάστημα Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου κατεγράφη στα προϊόντα για κατοικίδια (+108%), στα καλλυντικά και είδη περιποίησης (+69%), στα ποτά και αναψυκτικά (+65%), στα χαρτικά και είδη καθαρισμού (+61%), στα φρέσκα τρόφιμα (+58%), στα συσκευασμένα τρόφιμα (+57%), στα κατεψυγμένα τρόφιμα (+57), στα προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά (+47%).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ