Κάποιοι θυμήθηκαν τη ριζική αναδιάρθρωση που έκανε η Google το 2015, όταν μπήκε κάτω από την ομπρέλα μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, μεταξύ άλλων και προκειμένου να δείξει πως ήταν πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης. Κι άλλοι θυμήθηκαν το πώς προσπάθησε η καπνοβιομηχανία Philip Morris να επανεφεύρει το 2001 εαυτόν ως Altria Group, ώστε να ξεφύγει από την τοξική φήμη των βασικών της προϊόντων. Κανείς δεν έμεινε πάντως αδιάφορος μπροστά στην απόφαση που ανακοίνωσε χθες ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να αλλάξει την ονομασία του Facebook (ως ομίλου) σε Meta, ή «Μετά», αν προτιμάτε, υιοθετώντας και ένα νέο λογότυπο, που θυμίζει λίγο το σύμβολο του άπειρου και λίγο… πρέτσελ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ