Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου 2021. Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν 20%-30% και οι επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από τις τάσεις στον τουρισμό, οι οποίες εξελίχθηκαν καλύτερα από ό,τι αναμενόταν και από τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων στα ταξίδια κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που ωφέλησε εξίσου τα κανάλια κατανάλωσης εκτός και εντός σπιτιού. Αύξηση σημειώθηκε στον όγκο πωλήσεων κατά περίπου 30% στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών και κατά 10%-20% στα ανθρακούχα αναψυκτικά.
Διαβάστε Επίσης
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία