Οι πρόσφατες εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για απαγόρευση πωλήσεων νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030, όπως και των αντίστοιχων ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 2025, αποτελούν ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Αυτή η απόφαση είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τις στρατηγικές κατευθύνσεις της ΕΕ, καθώς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να διαδραματίσει βασικό ρόλο στην Ευρώπη. Μετά την «Πράσινη Συμφωνία» οι ευρωπαϊκές χώρες είναι αποφασισμένες να πετύχουν μία κλιματικά ουδέτερη ΕΕ έως το 2050, ενώ μόλις τον περασμένο Ιούλιο η Κομισιόν πρότεινε την απαγόρευση των πωλήσεων νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έως το 2035.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ