Η καταναλωτική κίνηση στις εκπτώσεις λογικά πρέπει να έχει μηδενιστεί εδώ και χρόνια. Ούτε πελάτης, σύμφωνα με τα όσα έλεγαν οι συνδικαλιστές κατά καιρούς, δεν πρέπει να μπαίνει στα καταστήματα των μελών τους. Τι άλλο μπορεί να ισχύει όταν σταθερά, όσο θυμόμαστε τον εαυτό μας, η αγορά υποχωρεί κάθε χρόνο 20%-30% την περίοδο των εκπτώσεων. Ενώ σταθερά, σύμφωνα με τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ, οι πελάτες «απλά κοιτούν και κάνουν έρευνα αγοράς χωρίς να ψωνίζουν». Εχει γεμίσει η Ελλάδα πελάτες… Πουαρό που μονίμως ψάχνουν την κατάλληλη τιμή αλλά δεν τη βρίσκουν. Προφανώς έχει γεμίσει και με μικροεπιχειρηματίες… Χουντίνι, οι οποίοι με έναν περίεργο τρόπο έχουν καταφέρει να επιβιώνουν, ενώ δεν μπαίνει ποτέ πελάτης στα καταστήματά τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ